Tema: Re: Kraujo tyrimas - mokamas dalykas ar ne?
Autorius: Gintas
Data: 2011-03-07 23:07:25
Siaip-nesudetinga paskambinti i teritorines ligoniu kasas ir paaiskinti sutuacija. Taciau....Deja, deja. Esu skambines.  Daznu atveju isisukama: lesos, skirtos ligoniu kasu, jau pasibaigusios. Tad jei nori nemokamai-turi laukti kol ju vel atsiras (turi tokia teise) , o tuo metu aisku nebeliks vietos palatoje (jie turi teise nelaikyt tuscios vietos) . Arba -susimoket ir darytis ta operacija. Jau ir chalatus chirurgams reikia nupirkti, priesingu atveju-jie grasina ivairiais uzkratais naudodamiesi tuos chalatus, kurios turi . Na, tipo pats renkiesi (tavo teise). Su vaistais irgi-arba gauni C zirniuka uz 5 cnt , arba vartoji normalius vaistus uz 120lt. Ach, skirtuma tik moket nori? Ok, prasom: 119,95 lt :)))  Cia ne pasakos-is realios situacijos