Tema: Re: Kraujo tyrimas - mokamas dalykas ar ne?
Autorius: mYnDe
Data: 2011-03-07 17:30:36
Kauno medicinos universiteto klinikose gulantis operacijai privaloma
atsinesti ne senesni kaip 10 d kraujo tyrima. Jiems manau visiskai pochui
kur tu ji darysies, nors mano atveju pasake darytis seimos klinikoje,
kurioje esu prisirases. O toliau kaip ir pats rasai: "nueini pas seimos
gydytoja, ji israso lapeli ir savo seimos klinikoje/poliklinikoje, t.y. ten
kur prisirases, pasidarai." Viskas taip ir ivyko, tik kai israse lapeli
seimos gydytoja, buvo liepta eiti i kasa susismoketi :), o tik po to i
tyrymu kabineta kraujo duoti.