Tema: Re: Tu vis dar ziuri televizory?
Autorius: ozzy
Data: 2011-02-28 12:17:42
Nori pasakyti jog visi buitiniai prietaisai ar maisto produktai tavo
namuose yra reklamuojami, buvo reklamuojami per TV? Kazkodel manau kad
tokiu daugiau kaip 3 - 5% daugiau neatsirastu. Tiesa jai tai butu
maistas ir reiketu skubotai rinktis beabejo rinktumeisi atpazystama
zenkla na gal dar i e raides uzmestum aki.