Tema: Re: Tu vis dar ziuri televizory?
Autorius: faktas
Data: 2011-02-25 15:34:11
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:ik879m$7u9$1@trimpas.omnitel.net...
> na, jei Niurnbergas yra glūdus kaimas, tai tamsta visiškai teisus.

aš ne apie tavo vietą taip parašiau, o apie lietuvą, kad atvykus lygiai taip pat galima rašyti vienu atveju, jog vien samagoną geria, kitu atveju bus visai atvikščiai, o šalis ta pati.
O kur tu ten esi, aš juk nesidomėjau. gal kaip tik ten atvirkšiai: miestuose tokie kaip tu aprašiai, kaimuose tokie kaip aš aprašiau. o vietovė - netoli austrijos, nedidelis miestelis.

> Mažiau žiūrėk televizorių, per jį rodomas fasadas, kurį ką tik aprašei

tai vat ir parašiau, kad ne per televizorių taip rodė.