Tema: Re: Ciuzinys
Autorius: trans
Data: 2011-02-22 22:39:54
is parasymo nesuprasi ar ciuzinys spyruoklinis, ar HR, ar su grotelem ar be.
Nezinau hukla specifikos, bet gali but kad H3 tau per kietas. Miegojima ant
pilvo pamirsk. Pasiziurek kur tiksliai yra peciu zona. As panasiu ugio
svorio tai H3 kankinaus, pakeiciau i H2 - ledas. Pas mane HR su grotelem bet
kitas gamintojas. Anyway pakenktek, gal priprasi :)