Tema: Re: pirtis vs gerkles skausmas
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-17 11:27:54
čia nuo sirgimo pobūdžio dar priklauso. Aš ir mano vaikai sergam retai, bet su aukšta temperatūra. Tai reiškia, vieną dieną apie
40-41 ir totalus taimautas, kitą dieną viskas gerai, tik silpnumas, trečią dieną kaip agurkėlis ir jokių slogų ar kosulių, ar
gerklių. Tokiu grafiku nelabai ką beįterpsi :)
Bet jeigu  vaikui tik sloga ar kosulys ar gerklė, bet temperatūra normali, jį būtinai reikia vesti į lauką, neperšildyti ir
nepersausinti kambario. Svarbu tik, kad nesukaistų ir po to nesušaltų. Suaugusiajam lygiai taip pat. Todėl pirtis gerai tik jeigu po
to galima iškart lįst į lovą. Garinė pirtis ypač gerai, jeigu visokie liekamieji kosuliai kamuoja