Tema: Re: pirtis vs gerkles skausmas
Autorius: Herkus
Data: 2011-02-17 08:41:10
Kagi sumusiau asmenini rekorda! Turint omeny, kad tai mano 'achilo
kulnas', rezultatas labai geras:

Siandien ryte nebejauciu absoliuciai jokio skausmo nei gerklej nei
nosiaryklej. Tiesa vakar prie pirties dar turejau ciulpiamu pastiliu.

Isvados tokios: gerkle+nosiarykle praejo per 2 paras (2d pirties, 1d is
ju su pastilem)

Be pirties ir visa laika vartojant pastiles trukdavo 3-4 paras.

Moralas: su garine pirtim greiciau ir gerokai maziau chemijos tenka
vartot. Nekalbant jau apie pirties malonuma;)