Tema: Re: daznas maudymasis choruotame vandeny
Autorius: yolacka
Data: 2011-01-15 02:25:52
Buvo per prancuzu tv reportazas, kad vaikams, turintiems astma,
nerekomenduojama eiti i baseina.

"pablas"  wrote in message news:igg05v$jbq$1@trimpas.omnitel.net...

2011.01.10 23:18, VNO rašė:
> imho pirmi "malku gauna" akys.

  Bronchai "gauna " labiausiai. Imho. Esu skaites net apie tiesiogini
rysi tarp susirgimu kvepavimo taku ligomis ir iprocio daznai maudytis
duse. Bet cia Aloros sritis ;)
  Neziurint visu baseino blogybiu, kai kas isigudrina isgyventi beveik
kasdien i ji vaiksciodami. Ir net labai ilgai.