Tema: Re: Nori but sveikas - ismesk televizoriu
Autorius: Rokis
Data: 2011-01-13 10:35:41
nebuvo jokios ten meiles, tiesiog tik tokie pastebejimai :) gal dar prie to
prisidejo, kad nerukau, ir nevartoju alkoxolio :) gal del to toks ryskus
praregejimas pasidare

"ALORA"  wrote in message news:igelbd$p88$1@trimpas.omnitel.net...

o aš žiūrau TV, uogienių nevartoju, paracetamolių jau nežinau kiek metų
akyse nemačiau, kaip ir kitų vaistų, ir vis tiek nesergu :)
Tamsta teliką pernelyg sudievini :) Čia iš didelės meilės tokia neapykanta
kilo?