Tema: Re: Q: Gydancio gydytojo pakeitimas
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-26 15:24:43
gydytoja gali arba turi duoti nukreipimą, priklausomai nuo to, ar tyrimą
apmoka ligonių kasa, ar pacientas. Jeigu nukreipimo nedavė, turbūt mamai
pakanka kompetencijos paklausti gydytojos, kokį tyrimą kur ir kodėl reikia
daryti. Netikiu, kad klausė ir jai neatsakė. O jeigu taip, gydytoją reikia
keisti be jokių kalbų. Jeigu vaikas serga, deja, mamai teks įgyti
kompetencijos, ir kuo anksčiau ji tai pradės daryti, tuo geriau.
Suprantu, tokiais atvejais norisi apkaltinti visą pasaulį ir pan. Bet tai
nieko neduos. Tikslas yra ne rasti kaltą. Vaikai suserga ir be niekieno
kaltės. Tikslas yra padėti vaikui. Aišku, kad reikia turėti gerą gydytoją.
Bet paskambint į genetikos centrą ir susitarti dėl tyrimo galima patiems.
Bent jau PAMĖGINTI. Nieks gi per galvą neduos, jei kažko papildomai reikės,
bus pasakyta, tada žinosi ką daryt. Betgi ne internete ar ne pas gerą dėdžių
ieškoti informacijos, kai nurodyta kontaktinė institucija. Ir reikia truputį
nusijautrinti ir pašalinti save iš dėmesio centro ("sarkazmiški" patarimai),
nes dėmesio centre ne mama, o vaikas. Tą sarkazmą mama galbūt tarp eilučių
skaito, čia labai sąlyginė sąvoka. Tokiu atveju mamai reikia pagalvoti, ar
jai reikia kompetentingos pagalbos vaikui, ar jos jausmus saugančio sielos
tėvo sau. Žinoma norisi, kad visi sakytų, koks nuostabus ir puikus tavo
vaikas, bet taip yra ne visada. Supratimo ir užuojautos reik tikėtis iš
artimųjų, bet ne iš gydytojo

Kad tai ne jūsų vaikas, aš supratau.