Tema: Re: Q: Gydancio gydytojo pakeitimas
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-26 11:57:18
aišku, jei nepatinka, gali keist gydytoją, bet tai nebūtinai padės. Lietuvoj
pakankamai daug informacijos internete, ir atsiliepimų apie gydytojus.
„Susitark dėl tyrimo" - o kas čia negerai? Tipo, gydytoja turi tartis dėl
tavo tyrimo? Suprantu, kad kai kažkas yra vaikui, norisi greitai ir tiksliai
ir kad nieko daryt nereiktų, bet taip nėra ir nebus. Kodėl tėvai nenori
prisiimti atsakomybės už savo sergantį vaiką? Nugi supraskit, grynai
žmogiškai, nusispjaut gydytojui į tave, tavo vaiką ir tavo tyrimus, tai jo
„darbas“, jeigu jis lakstys tartis dėl tavo tyrimų, kiti turės laukti
eilėje, ar kaip? Toje eilėje dar 10 su tokiais pat ir sunkesniais
sutrikimais...
Gydytojui tai tik "atvejis". O tau - vaikas ir tu vienintelis turi per galvą
verstis dėl jo, o ne laukti, kol tai padarys kiti. Jei liga ta, apie kurą
rašei anksčiau, tyrimai tik pradžia. Reikės labai daug išmokti ir pačiam
daryti, nes net ir geriausio ar paslaugiausio gydytojo visada šalia nebus, o
liga bus ir reikės veikti greitai ir savo atsakomybe.