Tema: Re: Paukštiena - specifinis chemikalų kvapas/skonis
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-12-22 13:51:57
Kad cia visur pardavineja sitai... aplamai del kazko kreiptis i maxima jau pora kartu teke:

1. Kai parduotuveje kartu su duona pastebejau ipakuota gyva judancia muse ir pasakes arciausiai buvusei moteriskei is parduotuves personalo pamaciau kad i mano pastaba nebuvo aplamai reaguojama, kad duonos pakuoteje kartu su duona supakuota gyva dar muse, kuri speju prides pries tai kol kas nors duona suvalgys daug kiausiniu...

    Tiesa ne vien i pacia Maxima kreipiaus, buvau ir i gamintoju puslapi nuejas, bet neradau normalaus saito o kazkoki virusuota puslapi...

2. Kai druska su jodu pardavinejo paprastose popierinese pakuotese kur visas jodas pagal ideja turi isgaruoti...