Tema: Re: Paukštiena - specifinis chemikalų kvapas/skonis
Autorius: Ness
Data: 2010-12-20 23:44:23
viena is Amierikes atvykus tenykste tetule labai gyre lietuviska maista,
koks jis pas mus anot ju "organic".
Tai dar pasakojo, kad pas juos vistos kur celofane dazniausiai buna tiesiog
chlore mirkytos.
Gal ir nebuciau prisimines, bet vakar vonioj tarpus tarp plyteliu su chloro
tirpalu pliku pirstu valiau (nuo pelesio) tai po keletos perbraukimu
nugrauze oda ir dabar matosi raudona mesa.