Tema: Re: Gerkles skausmas. Kaip atgauti balsa?
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-15 12:40:09
mano dieduko topinis bajeris kažkada buvo - suvažiavo pas jį apie 20 anūkų
su panašiai tiek pat proanūkių, namuose, aišku, atitinkamas triukšmingumo
lygis, o diedukas staiga kad užriaumos - baikit šnibždėtis, balvonai, ką ten
jau rezgat man už nugaros?  Pamiršdavo, vaikinas, retkarčiais klausos
aparatą įsijungt... :)
Tai čia turbūt buvo to garsaus šnibždėjimo variantas