Tema: Re: Gerkles skausmas. Kaip atgauti balsa?
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-15 12:33:32
mat kaip. Nu gal. šnibždėdama lietuviškai aš to nejaučiu... Bet vokiškai -
taip, bo jie turi tokį dalyką, kaip "aspiraciją - tam tikri pirmieji garsai
yra ištariami su balso stygose sudaromu "sprogimu", tad vokiškai šnibždėti
yra tikrai žalinga :) jeigu šnibždant lietuviškai balso stygos ir įsitempia,
tai, mano galva, nėra taip blogai, kaip vibravimas ar sprogdinimas :)

ainasau, nuo eksperimentų gerklę skaudėt pradėjo :/ Auka mokslo vardas