Tema: Re: Pulso pojūtis ramybės būsenoje
Autorius: AMB
Data: 2010-12-12 00:13:30
man kartais irgi buna taip kaip sakai, kad jauciu savo pulsa kokioje nors
vietoje. jeigu galvoje, tai berods ir girdisi :) bet man panasu, kad
priesingai negu tau, pasportavus tai tik sustiprina ta jutima, o ne
susilpnina. ir dazniausiai kuno padeti pakeitus praeina. kai dar buvau
mokinys, per fizinio pamokas kai reikdavo begti ilgas distancijas man tai
budavo taip, kad tvinksedavo net galvoje labai stipriai tas pulsas.