Tema: Re: Pulso pojūtis ramybės būsenoje
Autorius: ALORA
Data: 2010-12-10 16:01:19
jou, nervai. jeigu plakimą jaustum širdies plote, tai vadinasi palpitacija,
bet jeigu pulsuoja ten, kur nėra kam pulsuoti, tai nervai :) Ypač , kai
užpulsuoja "atsipalaidavus" (t.y., įsijautus į savo pojūčius). Pulsuojančias
kraujagysles matyti nieko ypatinga. Jeigu judėjimas padeda, tai JUDĖK :) Net
neįsivaizduoji, kiek žmonių tau pavydėtų tokio lengvo sveikatos problemų
sprendimo būdo :)