Tema: Re: Q:alijo?iaus sultys skirtingi gamintojai?
Autorius: ALORA
Data: 2010-11-25 11:02:55
žuvų taukais ir aš nuodiju :) Bet vaikai į juos nereaguoja akivaizdžiai
blogai. Akivaizdžiai gerai ir gi ne, bet tvarka turi būti :)  Mano mamytei
kažkodėl viskas, kas susiję su sveikata, turi sukelti didelių problemų, būti
baisiai neskanu ar labai sudėtingai paruošiama. Šiuo metu yra ant visų
palangių auginami želmenys ir iš jų spaudžiamos sultys :) Ale kartą per
metus tai galima ištverti