Tema: Re: Q:alijo?iaus sultys skirtingi gamintojai?
Autorius: ALORA
Data: 2010-11-24 17:28:54
o tai yra tekę tikro alijošiaus ragauti? Jis toks pobjauris. Kad padaryti jį
valgomu reikia pridėti daug visokių negerų dalykų. Ar tikėtina nauda už
galima žalą bus didesnė, čia dar labai didelis klausimas :)
Aš vis tiek imčiau gryna augalą... Teisingiau, neimčiau, nes pas many nuo
vaikystės alijošiaus trauma :)

PS- jeigu būtų gydomasis poveikis, tai jau būtų vaistas. Visa kita geriausiu
atveju neturi JOKIO poveikio