Tema: Re: moralinis issigimimas.
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-12 12:32:40
dėjau aš ant tavęs, ir visiškai nieko nenoriu su tavim susijusio daryti.
Tamsta ryškiai save pervertini, jei manai, kad kažkam įdomu tave naikint ar
gydyti.
Nustok lįsti iš šitlisto, kad nereiktų akių teršti tavo pezalais. Tiesą
sakant, tave atpažinti labai paprasta, nes esi standartinis primityvas,
tiesiog šį kartą buvo įdomu, apie ką gi protingi žmonės su tavim šneka, kai
į kiekvieną postą gauna debilišką atsakymą. Pasirodo, protingi žmonės yra
optimistai ir tikisi, kad tau dar galima padėti :)
Nu gerai, pakalbėjom, ir marš atgal į šitlistą