Tema: Re: moralinis issigimimas.
Autorius: egoizmo absoliutas
Data: 2010-10-10 20:58:25
O gal lenina atpyzdint? nes egoizmo ideja kaip pagrindas
man atejo mokykloj kaip marksizmo ir ateizmo mokymas,
ir ta ideologija neblogai funkcionavo, kolei nesuvalgiau
nerkotiku ir mano ideologija issigime iki to, kad save sudievinau
ir gatvej "sumusiau" niekuo deta moteri idant isreikst savo "laisve".
Tas velnias ilgai gali tunoti, o pasireiksti tiktai viena karta, kuris
ir gali buti lemtingas...
dar sakoma, kad apie kita zmogus sprendzia pagal savo sugedimo
laipsni..
nors prisiminus tas velnias manyje pasireiske ir moksle, kai gincydavausi
su tikybos mokytoja, kad nera jokio dievo ir kad pasaulyje nera
altruizmo yra tik egoizmas ir dar pridejau, kad siam pasauly nera
nieko svento...
o tai byloja tokie isitikimai, kad tiek darbdavius tiek merginas galiu
keisti kaip kojines ir pasirinti tokius is kuriu daugiausia naudos.
O su silpnesniais pasielgti besirdiskai....netgi drauga galeciau saltai
isduoti
 jeigu is to butu "naudos" uz visa tokia filosofija
tikriausiai ir buvau nubaustas...