Tema: Re: moralinis issigimimas.
Autorius: egoizmo absoliutas
Data: 2010-10-10 22:37:06
O tai is kur tada galetu kilti tokia ideja, kad "nauda man"
yra visagale norma ? kas cia propaguoja toki poziuri..

O narkotikus vartoja tie kurie isitikine, kad pasaulis yra
velnio rankose, jeigu is manes juokiasi moterys as pamilsiu
narkotikus, kurie bus mano laisve ir kelrodis velnias tai
atpildas mano kunui uz patycias...paemes narkotiku as jauciuosi
gerai, mano vyzdziai issiplecia as tampu laimingu ir svarbiausia nesu uz tai
niekam dekingas ir spjaunu i veida
visiem zmonem kurie yra ne kas kita kaip kekses...
panasiai ir bomzai prasigeria is pykcio visuomenei....