Tema: Re: Kūdikių galvos pleiskanos
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-02-19 11:28:39
Kodel butinai mechanine?
Pas mano pazistamus buvo, kai nepadejo jokie "stebuklingi" ir nestebuklingi kremai,
nepadejo nei uzkalbinejimai, nors is nevilties ejo visur. Gydytojai itare ir gyde nuo
kazkokio "incognito" buktai grybelio. Nezinau kokius tyrimus dare ir is viso ar dare.
 Paaugus viskas kaip ir savaime dingo. As sakyciau, kad organizmas pats ismoko kovot del
saves..
  Mano durna galva turetu but koks nors invazinis dirgiklis. Is niekur nieko to neturetu
but.