Tema: Re: Kūdikių galvos pleiskanos
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-19 10:36:04
nežinau, todėl ir klausiu:) man atrodo, kad kūdikių atveju čia problema
grynai mechaninė. bent jau pas mano vaikus. Bet pagal pasisakymus nete, tos
pleiskanotos vietos kartais niežti ir šlapiuoja. Tai gal tokiu atveju
kažkokių stebuklingų kremų reikia

mūsų gydytoja (turkė) sakė, kad ji savo vaikams pleiskanas šalino su soda -
kaskart plaudama galvą sušlapintus plaukus įtridavusi soda, po to
išplaudavusi šampūnu. Tipo, soda suminkština pleiskanas geriau, nei aliejus.
o turkiukai, kiek mačiau, irgi stopriai plaukuoti:) Bet negaliu pamėgint,
nes sodos vokietijoje nėra:) reiks pamėgnt ruskių pardoj paieškoti