Tema: Re: Kūdikių galvos pleiskanos
Autorius: Ruta
Data: 2009-02-19 11:01:47
Yra, yra.... "Natron" vadinasi, ieškoti reikia tam skyriuj, kur visokie
kepimo milteliai, mielės ir pan., panašaus dydžio pakuotės.

Su soda aš dar kitą variantą esu girdėjus: esą reikia padaryti košelę ir
ištepti ja galvytę nakčiai, o rytą nuplauti vandeniu (be nieko). Tik
saugoti, kad jokiu būdu nepatektų į akis.

Ar veiksminga, nežinau. IMHO kol nesimato jokių "nesveikų" procesų
(šlapiavimo, paraudimo), tai užtenka retkarčiais atsargiai pakrapštinėti
storiausias vietas, kurios ir taip linkusios atšokti. Man atrdo, kad čia
panašiai kaip su sloga - negydoma praeinaper dvi savaites, o gydoma -
per 14 dienų :) Teoriškai žinau, kad kartais labai daug būna, gal tada
ir tikrai reikia daugiau kažko imtis.

  Bet negaliu