Tema: Re: polinkis naikinti sventus daiktus
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-08-30 16:06:42
Tai aš turiu šaltkalvio, tekintojo kvalifikacijas, tik nežinau, kaip tokie
darbai vadinami angliškai, tai ir darbo skelbimų negaliu rasti. Gal porą
metų šaltkalviu gamykloje dirbau. Nu gal pusantrų. O tekintoju gal 2,5.
Lathe operator lygtai tekintojas, bet ten bus staklės kitokios, nemokėsiu su
tokiom. O kaip šaltkalvis angliškai? Kaip jie skelbimuose rašo?