Tema: Re: polinkis naikinti sventus daiktus
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-08-30 15:03:14
Ir aš taip manau, bet čia toks lyg rinkos tyrimas, rasiu aš darbą, ar ne.
O nežinai, kaip ten su darbais statybose, kokie reikalavimai norint dirbti
dažytoju?
Ir kokios patirties reikėtų pagalbinio darbui? Visgi dažytojams dvigubai
daugiau moka, o dažyti voleliu kažkiek moku, nors nežinau, ar galima tai
pavadinti patirtimi.