Tema: Re: polinkis naikinti sventus daiktus
Autorius: lover
Data: 2010-08-25 11:19:53
ka reiskia perdetai ziuri, faktai yra faktai,
man nuo tu vaistu vos sirdis is skausmo neplyso,
rankos drebejo metus, apeme visiska apatija,
o po to dar neatsigaves vel papuoliau po metu tai tada is viso
jau vien apie savizudybe pradejau kalbeti...
ir po siai dienai kalbu...

cia panasiai butu suslyginti kai naciai dare eksperimentus
su zmonem, maciau per televizoriu, kai prileido kazkokiu
vaistu tai tas zmogelis savaite veme ir liko invalidu visam
gyvenimui