Tema: Re: Kaip išsiugdyti atidumą ir pastabumą?
Autorius: ALORA
Data: 2010-05-02 16:16:02
šiaip pagalvojus, tai negi žmogelis 50 metų buvo toks tobulas, kad jam tokių
nesąmonių neatsitikdavo? tai juk visiškas mažmožis, ar apsimoka dėl to
daryti kažkokias globalias išvadas apie kažkokius trūkumus ir gyvenimo
prasmę :) Ir visgi tai senatvės pasireiškimas, iš serijos, o kai aš jaunas
buvau, tai taip nebuvo :) Buvo, Lameri, ir dar ne taip, bet gal gyvenime
daugiau įdomių dalykų vyko ir į smulkmenas nekreipei dėmesio.
Dėl akinių buvo geras patarimas