Tema: Re: Kaip išsiugdyti atidumą ir pastabumą?
Autorius: do
Data: 2010-05-01 19:35:54
morku sultis gerk ir maziau prie kompo sedek :)

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message news:hrhha0$qv2$1@trimpas.omnitel.net...
Arti 50.
  "A&G" <laiskudeze@takas.lt> parašė naujienų news:hrh867$jit$1@trimpas.omnitel.net...
  atai kiek Lemeriui metu?
    "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message news:hrgrdu$a02$1@trimpas.omnitel.net...
    Ne, nesumaišė. Čia senatvė jau. Ėmiau du maišelius, viename kelnės, kitame švarkas. Kelnes paėmiau geras, 102 dydžio, o va kai švarką ėmiau apakau ir nepataikiau ant dydžio. Šiaip tai turiu problemų nedidelių su akimis, bet kad ant tiek apsilažinčiau tai dar nebuvo.
      "Reaver" <ner@ner.ner> parašė naujienų news:hrfk3m$hml$1@trimpas.omnitel.net...
      Tai gal sumaise netycia kas nors dezutes/svarkus po pasimatavimo?

        "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message news:hrfeat$dm6$1@trimpas.omnitel.net...
        Ar aš jau per senas? Nuėjau rinktis darbo rūbus darbe ir vietoje man tinkamo dydžio paėmiau ryškiai man per didelį. Kažkas su akimis pasidarė, parašyta viena, o matau visai ką kitą. Kažkaip sunku susikaupti. Gal kokių vitaminų trūksta? Ėmiau 102 dydžio švarką, namuose parsinešęs pasižiūriu - 116. Kaip čia taip išėjo, nesuprantu. Teks nešti pakeisti. Gal yra kokie pratimai atidumui didinti?