Tema: Re: vaistai i lektuva
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-04-21 20:07:49
UK ir Airijoj muitininkai aeroportuose bėra.
  Sakykim, Dubline stovi tipai netoli bagažo atsiėmimo ir stebeilija, kas
nepatinka, griebia už čemodano. Manęs nei karto netikrino, bet jei vežčiau
cigarečių kokius 15  - 25 kg, tada tikrai patikrintų. Tie, kuriuos patikrina
ir randa, skubiai veža kitą partiją, idant kompensuot nuostolius pabaudų
pavidalu.
   Persikėlus keltu į UK, pav, Doveryje yra muitininkai ir kita pasienio
tarnyba. UK ir Airija nepasirašę Šengeno, o kažkokią spec atskirą sutartį.
  Be to, skrajoja ir kitų, ne ES šalių piliečiai, kas juos pajams už šiknos?