Tema: Re: vaistai i lektuva
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-21 17:41:36
Aerouostuose yra. Tik jie pasidarė tokie nelabai žymūs ;)
Ir ima veikti tik jeigu saugumo kontrolei kokie įtarimai kyla. Tiesiog
muitinės pareigūnų funkcijos truputį modifikavosi, ir čia gali būti, kad
atskirose ES šalyse skirtingai.

Dėl normalių tablečių niekda niekas nesikabinėja (na, nebent tavo roža
tokia, kad tave dyleriu kas palaikys ;) ). Rūpintis reikia iš anksto tik
jeigu vaistai ampulėmis (ir, kaip kad dabar pakankamai dažnai būna, iš
karto su vienkartiniais švirkštais).