Tema: Re: del akiniu
Autorius: Ruta
Data: 2010-04-21 11:34:07
Am 21.04.2010 10:07, schrieb Baninas:
> 7m. nesiojau -3.5 dioptriju akinius, dabar pastebejau kad pasilpo regejimas.
> Nuejus pas viena okulista israse recepta -3.75, bet sugalvojau iskart
> nesidaryt, tai nuejau pas dar viena, kuris israse -4.0 ir pasake dabar visi
> israso pilna korekcija ir isdejo i suns dienas pirma okulista kuris
> israse -3.75. Gal kam yra buve panasi situacija, pas trecia okulista tingiu
> jau eiti. Klausimas kas sveikiau akims ar pilna korekcija, ar nevisai pilna.

Sveikiau ar nesveikiau, nepasakysiu, bet aš asmeniškai esu prieš pilną
korekciją. Vienas bandymas buvo padarytas - rezultate regėjimas staigiai
"pasmuko" tiek, kad (su tais akiniais) vėl mačiau taip, kaip kad būčiau
mačius su mažesne korekcija. Nežinau, gal ir sutapimas, bet vėliau,
keičiant akinius, tokių fokusų nebepasikartojo.