Tema: Re: del akiniu
Autorius: bzik
Data: 2010-04-21 11:15:59
ziurint ko sieki. Sakyciau pilnas komfortas mazina akies pastangas matyti. As su daugiau nei -2 su akiniais prie kompo, vairuojant nakti ir pan. situacijose, kai tikrai reikia matyti nevarginant akiu. Kitu metu nusiimu, nes man jie trukdo (ypac prie ukiniu darbu). O kad vaizdas kazkiek susiliejes, man netrukdo. Akiniai siek tiek silpnesni, nei reiktu. Pastebiu, kad ilgiau pabuvus akys gan letai atgauna ryskuma, kai kelias dienas pabuvus be akiniu matymo kokybe kazkiek geresne.