Tema: Re: kur skusti gydytoja?
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-21 13:59:25
Nu tai... STT berods yra sutverta tirt pazheidimams tarp pareigunu, valdininku bei kitu sutverimu, ishlaikomu mokesciu moketoju pinigu. Turetu but kokia nors info ju saite, kur kreiptis.
O del jo uzhuominu, gali buti ramus, tyrimams pasidaryt tau jis nera reikalingas.
Bet zhinai. Pasakysi jis eme kyshi, jis toks ir anoks, i maisha ji - nepuls nieks tavo pageidavimu vykdyt, irodyk. Gydytojas ne nemirktelejes ishsisuks nuo tokiu kaltinimu. Tyrimu tarnybai jau reik modeliuot situacija, kas ten zhino, kiek jie tures noro uzhsiimt tuo daktaru. Ir kas ten zhino, kokiu ryshiu jis turi toj tarnyboj.