Tema: Re: kur skusti gydytoja?
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-21 12:10:57
Pakeltu tonu - shkias yra kazhkokia prieshistore to pakelto tono.
Kai kurie zhmones galvoja, kad einant pas gydytoja, BUTINA duot jam kyshi, o va tada jau reikalai eis kaip per sviesta ir esant nuotaikai galima bus pareiksht pretenziju.
Paskutinej stadijoj.... uzhjauciu zhinoma, bet ko tu tikiesi jei jau tokia situacija...? Manai kyshis gali pakeist kazhka tokiu atveju...?
Ko tu tikiesi ish zhmogaus, kurio atzhvilgiu tavo nusistatymas aishkus - "Visa savo riebia povyza arogantiskai ir demonstratyviai"....?
Pazhistu nemazhai gydytoju, prisiklauses ish ju visokiu istoriju - zhmones kaip zhmones, kaip ir visi kiti.
Pazhistu (ir pazhinojau) keleta onkologinio klientu - ish taves pirmo tokia dramatishka istorija girdzhiu. Esu girdejes ir ish ju istoriju, bet jos buvo kiek kitokios.
Beje, zhinau moterishke, kuriai priesh 15 metu buvo paskutine stadija neatsimenu kokio vezhio, gydytojai sake, kad keletas menesiu jai belike. Pagijo kazhkokiu stebuklingu budu. Gal tau ir tavo tevukui vertetu susirast zhmoniu su panashiom istorijom, gal ka patartu, nes tokiu atveju jau visos priemones geros. Gal pasikonsultuot su kitu gydytoju. Bet panashu, kad tau su gydytojais nelabai sekas.

p.s. Truputi sugrishiu prie temos: jei apskusi gydytoja, tavo tevukui pageres sveikata...? Ne tuo bandai uzhsiimt, kuo reiketu. Jei ir apskusi, tu neturi nei vieno kozirio, tuo tarpu pas gydytoja ju yra sociai.