Tema: Re: Dėl elektroninio aparato kraujospūdžiui matuot mažam spaudime rodo paklaida didele
Autorius: Ramaas
Data: 2010-03-18 20:23:41
Leistina paklaida yra 2% taip rašo dokumentuose omron, tai jai pamatuoji parodo
130+-2% paklaida nu gaunu ne 15-20 leistina kas būna esant mažam spaudimui,
o kodėl netiksliai rodo kai man pradėjo svaigt galva o elektroninis rodo 125/80
antra kart pamatavus 130/90 o svaigimas nepraeina įtartina, pasimatavau rodykliniu
kuris parode 105\65 ir va tau .Nuo to laiko pradėjau sekt spaudimą ir pamačiau, kad
paklaida yra tik ant žemo ant aukšto rodiklinis ir mano omron rodo tapati.
Pavartes forumus radau nusiskundimu, kad būna toks atvejis kai meluoja parodymus
tik esant mažam spaudimui elektroniniai matuokliai ir yra kada bet kokiam matavime meluoja.
Jai garantiniam pamatavo tik austa spaudimą o žemo nematavo va ir tau ir tikrinimas.
Bet atsakymo aš negavau įskyrus "špargalke" su parašu ir užrašu patikrinta ir parašyta ant lipnaus
lapelio .
 Ir nuo kada reik prašyt , kad man duotų atsakymą kur viskas būtų surašyta kas buvo atlikta,
kokie parodymai, ir aišku anspaudas ar bent jau be anspaudo bet detalus atsakymas būtų.

R.

"CatBlack" <darius@asotra_nospam.lt> parašė naujienų news:hnt2tu$v7n$1@trimpas.omnitel.net...