Tema: Re: Dėl elektroninio aparato kraujospūdžiui matuot mažam spaudime rodo paklaida didele
Autorius: Ramaas
Data: 2010-03-18 12:53:25
tikrinau pas kita pasji microlife aparatas elektroninis
Rode 145/95 o mano rodė 152/94 tris kartus tikrinau
ta pati rodė be paklaidos, gaila kad man nerviškai pakilo
spaudimas po pokalbio su garantiniu aptarnavimu o ant
aukšto aš ir taip žinau, kad paklaidos nėra yra ant žemo
spaudimo tiktai .
R.

"Gintas" <netikras@adresas.lt> parašė naujienų news:hnt059$r3n$1@trimpas.omnitel.net...