Tema: Re: Uzhgerimas
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-24 11:54:49
nutai perskaityk, ir sužinosi :) visos izoliuotos tautos turi tam tikrų
vienodų genų mutacijų. Vien pagal kažkokio geno turėjimą ar neturėjimą
spręsti apie priklausomybės išsivystymo riziką yra be ryšio. Ten netgi
rašoma, kad tas genas mol sumažina alkoholizmo išsivystymo tikimybę. Bet aš
manau, kad yra daugybė kitų veiksnių tame regione, kurie tai mažina, nes čia
nebuvo tirta žmonija kaip visuma ir neparašyta, kaip tokio geno turėtojai
elgiasi kitose žemės vietose. Esu kažkur skaičius apie pietų Europos
atstovams vyno poveikį, atseit, jis neveikia kaip alkoholis, o kaip
fermentas. Bet ten jokio geno aptikę, tik pastebėję tokį poveikį ir jį
priskyrę tradicijai ir medžiagų apykaitos ypatumams.
Taip pat yra manoma, kad geriančios motinos kūdikis irgi bus alkoholikas.
Bet tai ne genetika, o metabolizmas+pavyzdys. Geriantis tėvas tai tik
pavyzdys. Tad aiškinti, kad tai lemia genai yra paprastas savo durnumo
pateisinimas.
PS., mano abu seneliai ir tėvas buvo juodi alkoholikai, iš 20 anūkų
alkoholikai tik 2, bet kadangi gerai žinau istoriją - tai tikrai ne genai:)