Tema: Re: Uzhgerimas
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-24 10:18:11
nesąmonė yra "alkoholizmo genai" :) Pasidavimas arba nepasidavimas
svaigalams yra grynai charakterio reikalas. Ir pats tvirčiausias akmuo
alkoholizmo pamate yra pasakyti kad tai "liga" arba, dar blogiau, kad tai
"genai". Nes tokiu būdu reiškia reiškia, kad žmogelis pats nekaltas ir nieko
padaryt negali, nes tai nulemta. O tereikia pasakyt sau (ir patikėt) - "aš
ne ligonis, aš DURNAS, kad geriu, ir privalau liautis".