Tema: Re: Skauda inkstai
Autorius: locked
Data: 2010-02-14 23:26:13
savidiagnostika kartais TIKRAI gali buti geriau nei poliklinika, bo ten
daznai visiem px ir atmestinai ziuri kol dar vaikstai. turbut nenuostabu,
nes tu tik dar vienas bezyziantis pacientas ta diena. taigi, kad ir tam
tikru tyrimu sau pasidarymas kai bpg ziopliai net nesiulo yra gerai, tik
reikia bent nutuokti kokiu, gerai "isiklausyt" i kuna, ir nesumaisyt
skausmu. po to eiti atgal ir teksti i snuki rezultatus. praktika patvirtina.
deja labai retas kuris turi pakankamai gilias medicinos zinias ir
sugebejimus tam.