Tema: Re: Skauda inkstai
Autorius: PxYra
Data: 2010-02-11 22:24:26
man buvo panasiai nesenai, pradejo skaudet kaireje puse "inksta" (zinau kaip
is tikro skauda juos) visa diena prasikankinau neaprimo, nakti taip pradejo
skaudet kad galvojau isprotesiu, neiskentes iskvieciau greitaja tai suleido
ampule ir prigrase eit pas daktarus, kai vaistu suleido tai ir uzmigau ir
atsikeles jau skausmo nebejutau, daktarus vistik aplankiau ir diagnozavo
raumens patempima ir liepe ateit jei vel kartosis, tikslesnei diagnozei ir
tyrimams, bet nebeskaudejo isvis daugiau, nors skausmas buvo labai panasus i
inksto