Tema: Re: Skauda inkstai
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-11 22:28:39
tai nereik eit pas eilinę felčerę, nereik klausti interneto ar kaimynkos, o
reikia eit pas normalų gydytoją. Sau arba kitiems kelti diagnozes, nesant
gydytoju, yra nesveika. Jiegu turi sveikatos problemų, eini pas gydytoją ir
gydaisi. Jei neturi - nustoji sau ir kitiems kvaršinti galvą ir mėgaujiesi
geležine sveikata. Kur čia dar opcija savidiagnostikai? :)