Tema: Re: apei naujus senus mokslus... :)
Autorius: Toxis
Data: 2010-02-04 17:30:08
shita, tu chia ant smurfu negany, tau lengva, a man su jais gyvent tenka,
dabar puse vakaro reiks ramint ir ish virtuves spinteles traukt:)

del farmacijos - sutinku, teorijos ten be abejo nemazhai, bet didzhioji
dalis ateina empirishkai - tam ir reikalingi klinikiniai tyrimai.
Aishku tas gali pasikeist su nano-robotais. Kiek machiau zhiurkese jau vezhi
grauzhia jie, tiesa pasakius net ta vezhi, kurio nebuna pamate priesh tai
patys dedes, ir grauzhia taip, kad metastaziu nebuna (berods), bet ash taip
manau, kad kai paleis shita dalyka gyvai "folginiai skrybeliuochiai" vel
prades pasakot, kad chia valdzhia mus nuodyja ir kontroliuoja, kad chia
koorporacijos taip verchia mus pirkt kola, kad del ju mes storejam ir be
abejo klasikinis - "zhiurekit kiek apsigimimu vaikuose" :)