Tema: Re: apei naujus senus mokslus... :)
Autorius: bzik
Data: 2010-02-04 15:06:29
matai, tuo laiku tik barzdaskutys turejo tinkamo astrumo irankius, nes tulas pilietis geriausiu atveju turejo medini sauksta kisenej ar kibdavo i bliuda visais penkiais, o gal desimtim nesvariu pirstu. O hileryste musuose dar buvo negirdeta ir sis ranku miklumas buvo nepanaudotas gausioms gyvybes formoms issaugoti