Tema: Re: apei naujus senus mokslus... :)
Autorius: Toxis
Data: 2010-02-04 14:57:07

"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
news:hkedq7$k00$1@trimpas.omnitel.net...
> kadangi vėl užkibintas nelaimėlis Džordanas ir jo naujoviškas mokslas,
> "Bet dar prieš jų darbų paskelbimą, gydytojams neturint jokio supratimo
> apie mikrobus, švaros laikymosi svarbą, apsisaugant nuo pūliavimo, suprato
> I.Zemelveisas (1818-1865) – vengrų akušeris-ginekologas, dirbęs Vienoje,
> kur tuo metu buvo 2 akušerinės klinikos. <...>
Naaajs.

> Tai tiek apie mokslo nepaneigiamumą :)

Nugi paneigt kazhka mokslishkais apskrytai yra velnishkai sunku, arba net
neimanoma - net, kad po mano lova negyvena smurfai pedofilai. Vieninteli
dalyka ka galima padaryt, tai irodyt, kad jie ten negyvena tuo metu, kai po
ta lova zhiuri koks nors smlasus skeptikas, nes, kaip visi juk zhino -
smalsus skeptikai yra naturalus smurfu, jezaus akmenu parapsichologijos ir
kitu shventenybiu prieshai, todel visi shie reishkiniai slepiasi kai juos
bando pachiupinet smalsus skeptikai.:)

O jei rimtai, zhiuriu daug kas turi keista supratima apie moksla:) Mokslas
nieko neneigia, mokslas kelia hipotezes, daro eksperimentus, kurie tas
hipotezes arba patvirtina, arba nepatvirtina, neigiami rezultatai irgi yra
rezultatai. Mokslas negali but sustabarejes ir dogmatishkas, nes naturaliai,
kuo daugiau zhinant, ateina supratimas, kad mes zhinom labai, labai mazhai.
Bet tas zhinojimas, kad zhinom mazhai - nereishkia, kad uzh to zhinojimo
ribu ganosi mishko elfai ir smurfai pedofilai, tai reishkia kad kolkas mes
to nezhinom, bet suzhinosim:)

> O čia dar viena linksma ištrauka:
>
> "A.Pare (1510-1590)– barzdaskutys-chirurgas. Prancūzų-vokiečių karo metu
> kraujavimui stabdyti ant žaizdų pildavo verdančią smalą, arba kišdavo į ją
> visą galūnę. Tai turėjo apsaugoti ir nuo “žaizdų užnuodijimo paraku”. Dėl
> to daugelis sužeistųjų mirdavo nuo skausminio šoko. Vieną kartą smala Pare
> pasibaigė, tada jis pradėjo pilti ant žaizdų kiaušinių, rožių aliejaus ir
> terpentino mišinį ir gavo žymiai geresnius rezultatus."
>
> Žodžiu, turėjo diedukas nenugalimą potraukį kažką pilti ant žaizdų :)

:))) man patinka labiausiai ta specialybe barzdaskutys-chirurgas. ash jau
isivaizduoju, kaip dabar atejes I kirpykla nukirpus, dar paprashai, kad
ishoperuotu ir apendicita, nes jau kuri laika ji skauda:)