Tema: Re: jonizatorius
Autorius: ALORA
Data: 2010-01-20 13:02:19
Kopernykas irgi turėjo družbanų bažnyčioj ir apskritai buvo ne tik
mokslinykas, bet ir verslinykas. Todėl ir nepakepė.

o tavo formulė apie trejybę bent jau man asmeniškai nekliūva :) Mano galva,
ji ne tik civilizacijai tinka, bet ir atskiram žmogui nuo plikašiknės
vaikystės su pasakom, per tradicijas pergalvoti naujai besistengiančią
paauglystę, iki, galiausiai, užsiėmimo kažkuo naudingu :)