Tema: Re: jonizatorius
Autorius: Dex
Data: 2010-01-20 11:44:10
nu va, nors kazkada su toxisu ir as linkes sutikti :)))

Blogiausia tai, kad tokie mokslo salininkai newsgrupe netoleruoja
psiaudo mokslo salininku, ir bando juos sudirbti savo ginklais (aka kur
irodyta moksliskai, kad yra taip ir taip?). Nors tas pats
psiaudomoklinykas turi reise reiksti savo "zinojima" (zodzio laisve),
nors toxi'o eksperimentas ir nepatvirtina to "zinojimo".

Dex