Tema: Re: siauraakiu medicina
Autorius: MIG
Data: 2009-12-25 14:26:31
Tam kur prirases apie sveika gyvensena:  o kur punktas kaip tureti pinigu?
Juk nepasakysi vaikui: sesk pamedituok ir siandien nereiks vargyt, nes taip
buda(ar dar ten koks velnias) nori !!!  Siaip zinau toki tipeli ,kuris
pardavineja visoki "shuda" sakydamas , kad "- matysi, bus gerai!" :DDDD  Ir
dar juokingiausia, kad  visiems buria ,kad isvarza issigyde, jo boba , dvi
issigyde. Vat kaip buna. Pasirodo ,su meditaciju pagalba tarpslankstelinis
diskas tapo kaip naujas :DDD Sako- isnyko dvi isvarzos.Va kaip buna. Po kiek
laiko (jau pamirse ,ka anksciau bure) , pasakoja kad va ma kazkokia kaulu
atroze buvo. Tai taip ir nesupratau. Vien. zodziu: sportas NERA SVEIKATA !!!
pats tuo isitikines smeniskai. Va manksta ,ir dar teisinga manksta, manau
,kad pliusas didelis. Ypac isvarziniams. Bet ,kad medituosi bilekaip
susikuprines , stebuklingu zoleliu prisivages-prisigeres ir busi  kak
agurcik. Gyvesi, kaip cia kazkoks loas parases, vidutiniskai 95metus. Meskit
tai is galvos. Yra tik toks ilgameciu ilgo gyvenimo receptas: genai ir visas
"dykas" gyvenimas!!! T.y. jokio fizinio darbo, jokios seimos!