Tema: Re: siauraakiu medicina
Autorius: bzik
Data: 2009-12-23 09:19:47
paziurekim objektyviai. Kuo pasikeistu gyvenimas ir savijauta, jei:
- nutraukt siu preparatu vartojima
- pakeist kordicepsa dar geresniu preparatu (miltukais be jokio poveikio, bet su teisinga aura :)

Labiau tikiu zmogaus pastangomis, noru pasveikti, teigiama motyvacija, nei realiu isgijimu nuo zoleliu.